dissabte, 12 d’octubre del 2013

PRACTICA LES DIVISIONS!!!!!!

En aquests enllaços trobaràs exercicis per a practicar divisions.

Si us atreviu, també n´hi ha per tres xifres!!!!

Tria el que més t´agradi, clica- hi a sobre,... i vinga!!!, a fer divisions!!!!!!






dijous, 10 d’octubre del 2013

ENTRETENIMENTS PREHISTÒRICS

RECORDEU!!!!! DILLUNS PROVA DE MATES. TEMA 1.

Què hi entrarà?

- Descomposició de nombres.
- Comparació i ordenació de nombres.
- Unitats de temps. Dia i hores.
- Problemes.



Carme, Imma i Jaume


AH!!! AQUÍ TENS QUATRE CONSELLS PER A ESTUDIAR.

  1. Força de voluntat. No en tens? No pateixis, moltes persones tenen poca força de voluntat. El problema és que per ser un bon estudiant n'has de tenir. Així doncs, cal que l'entrenis. Aprèn a motivar-te i regala't premis tu mateix. Per exemple: Em faré caldo amb el Facebook durant 3 hores quan acabi tota la feina. Ara bé, PROHIBIT connectar-te abans de fer la feina eh!

2. El lloc adequat. Està comprovat que no es rendeix igual a la cuina, al lavabo, al menjador o a l'habitació. El lloc on estudiar és molt important. Els experts recomanen un lloc tranquil. Una cadira còmoda i un espai amb força llum. Oblida't de teles, ràdios i ipods. Per aprendre i memoritzar, silenci.

3. Els apunts. No perdis el temps a classe! Si estas atent i agafes apunts i fas els exercicis que toquen hauràs d'estudiar menys per l'examen! Pensa que el teu cap va memoritzant durant les classes i quan hagis d'estudiar hi haurà coses que ja sabràs!

4. Com puc saber si m'ho sé? A vegades, després d'hores i dies d'estudiar ens preguntem: "Realment m'ho sé?" Diuen els experts que per treure bona nota no n'hi ha prou en memoritzar literalment les paraules del llibre. Si vols un excel·lent, has de ser capaç d'explicar a una altre persona el tema que has estudiar. Si ho saps explicar, t'ho saps i t'anirà bé l'examen.

NEOLÍTIC A BANYOLES


Aquí teniu el video que hem vist a classe.



dimecres, 9 d’octubre del 2013

MÉS PREHISTÒRIA!!!!!!!

Aquí teniu un bon resum del tema del Paleolític, Neolític i l´Edat dels Metalls

Us ho podeu repassar i, si us ve de gust, respondre les preguntes!!

Al final teniu un bon resum que us pot servir per a estudiar.



Carme, Imma i Jaume



 Edat dels metalls


 Neolític




dilluns, 7 d’octubre del 2013

NOIES I NOIS!!!!! CADA DIA MILLOR!!!!!

Ep!!!!!!!   A quin graó esteu avui?

Som- hi!!!!!



DESCOMPOSICIÓ DE NOMBRES

Practica amb aquesta web la descomposició de nombres.



PRACTICA!!! (Clica a sobre de "visualitza")

QUANT TEMPS HA PASSAT DES DE QUE.......?

Amb aquesta aplicació podràs calcular el temps que ha passat des del dia que tu vulguis fins ara mateix. Prova- ho!!!! Veuràs que és divertit!!!! Fes- hi jugar a la família!!!!


LA PREHISTÒRIA

Ara que estem estudiant la prehistòria, aquí teniu diferents enllaços per a poder ampliar coneixements i al mateix temps passar- vos- ho bé amb diferents jocs.

Vegem- ne uns quants. Navegueu i investigueu!!!!


PER A SABER QUÈ ÉS LA PREHISTÒRIA (cliqueu a sobre)


PER A SABER COSES SOBRE EL PALEOLÍTIC (clica a sobre)



PER A SABER COSES SOBRE EL NEOLÍTIC (clica a sobre)



PER A SABER COSES SOBRE L´EDAT DELS METALLS (clica a sobre)



VOLEU SABER- NE ENCARA MÉS? (Cliqueu a sobre



VOLS JUGAR A LA PREHISTÒRIA? (Clica a sobre)

dimarts, 1 d’octubre del 2013

RECORDEU: MITJA HORA DE LECTURA DIÀRIA!!!



LECTURA
DILLUNS: NOTÍCIA

DIMARTS: LLIBRE DE CASA

DIMECRES: LLEGEIX EL/LA MESTRE/A

DIJOUS: LLIBRE DE CLASSE

DIVENDRES: EL QUE VULGUEU


I, per llegir bé en veu alta?

La forma de llegir en veu alta, en principi, depèn del tipus de text que has de llegir. No és el mateix una poesia que un conte, però malgrat tot cal:
  • Llegir en silenci el text.
  • Entendre el que diu.
  • Procurar estar atent a la puntuació. Cal parar-se a les comes, punts i comes i els punts i observar si hi ha algun signe d'admiració o d'interrogació.
  • Tenir un volum de veu suficient perquè tothom et senti, sense cridar.
  • Obrir bé la boca per deixar sortir el so i que la pronúncia, sense exagerar, sigui clara.
  • Donar el ritme (lent o ràpid) adequat segons el text i el missatge que es vol donar; és l'apartat més personal de la lectura.
Recorda que llegir més ràpid en veu alta no vol dir llegir millor i qui t'escolti ha de poder seguir la teva lectura.