dissabte, 21 de desembre del 2013

DARRER DIA DEL PRIMER TRIMESTRE!!

I ja ha arribat el darrer dia del primer trimestre!!!!

Això fa olor de vacances!!

Avui hem tingut un dia variat. Hem fet un xic més de pati, hem jugat al quinto, ens ha vingut a visitar Sa Magestat el Rei d´Orient Melcior i el seu patge,...

Tothom ha marxat carregat!!!!!

Ep!!! Recordeu de treballar en la vostra llibreta de textos i d´anar visitant el bloc!!! Properament us penjarem activitats per a no "rovellar- vos"!!!


Carme, Imma i Jaume








2 comentaris:

  1. M'enrecordo d'aquell dia va ser super emocionant i super divertit !!!
    Van venir els Reis ,ens van portar Gommis ; vam jugar al quinto ,qui guanyava li tocava una tassa ,a mi em va tocar una de color blau i al Dani la vermella i me la va cambiar .
    Bueno que resumint va ser el millor dia de la meva vida ,pero va haveri una cosa que no em va agradar : m'havia de despedir dels meus millors amics ,aixo no em va agradar gens ni mica pero si li treiem aixo va ser molt guay !!!
    Vaig a fer els deures perque si no sere una altre cop la sombra de l'Eva !!!
    Adeu ,

    ResponElimina
  2. Molt bé, Anna!!!!

    Segueix escrivint, sempre que en tinguis ganes, ho necessitis i vulguis!!!!

    ResponElimina

Vols fer el teu comentari?